Aktualności
600 tys. zł na promocję

600 tys. zł na promocję

Miasto złożyło wniosek na działania promocyjne. Mają one być kontynuacją tego, co zostało zapoczątkowane dwa lata temu, kiedy to za blisko 500 tys. zł realizowano projekt dotyczący promocji marki.

Opracowano m.in. logo miasta, wykonano witacze, plany miasta, tabliczki kierunkowe, film promocyjny i wirtualny spacer oraz wiele innych promocyjnych gadżetów – folderów, kubków, długopisów itp. – Już nam się te wszystkie rzeczy kończą – informuje burmistrz Artur Grzyb. Dlatego postanowił ubiegać się o kolejne pieniądze unijne na podobne działania. Projekt zakłada druk kolejnej partii materiałów promocyjnych, emisję spotów telewizyjnych oraz wykonanie aplikacji na smartfony. Produktem flagowym projektu będą tzw. Międzyrzeckie Młodzieżowe Igrzyska dla osób w wieku 14-19 lat z Polski, Litwy, Ukrainy i Białorusi, oparte na rywalizacji sportowej, kulturalnej i w zakresie wiedzy. Będzie to kolejny krok do tego, żeby Międzyrzec Podlaski, zgodnie z założeniem strategii rozwoju marki, był euroregionalnym centrum spotkań młodzieży. Realizację projektu zaplanowano na lipiec – grudzień 2014 r. Na ostatniej sesji rady miejskiej podjęto uchwałę w tej sprawie. Jednak nie wszystkim radnym projekt przypadł do gustu. – Po co nam takie działania? W mieście za dużo wydaje się na miękkie projekty, podczas gdy w wydziałach leżą odłogiem projekty zaniedbanych ulic – stwierdził radny Bogdan Ślósarski, który zagłosował przeciw.

BZ