Rozmowy
Źródło: JAG
Źródło: JAG

Gdzie na zakupy?

Zupełnie bezcenne natomiast jest to, iż w małym sklepie nie jesteśmy anonimowym klientem, a nasze potrzeby, przyzwyczajenia mają dla sprzedawcy znaczenie. Wszystko to nie jest wymierne finansowo, ale w efekcie może się okazać bardziej opłacalne dla lokalnej społeczności niż spędzanie wielu godzin w supermarkecie.

Polska Federacja Producentów Żywności działa od 14 lat. Czym się zajmujecie?

Przede wszystkim tworzeniem korzystnych warunków do rozwoju przemysłu żywnościowego w Polsce i Unii Europejskiej. PFPŻ została powołana w celu zapewnienia efektywnego współudziału podmiotów gospodarczych w tworzeniu prawnych, organizacyjnych i ekonomicznych warunków rozwoju sektora żywnościowego, jednej z największych oraz najsilniejszych gałęzi polskiej gospodarki. Członkami federacji są wiodące firmy, a także organizacje związane z szeroko rozumianym rynkiem żywności w Polsce. Doskonale wiemy, że handel jest naszym podstawowym i najważniejszym kanałem komunikacji z konsumentem, w związku z tym jego właściwa struktura jest dla nas bardzo ważna.

Jako federacja nie zajmujemy się bezpośrednio promocją produktów, lecz przede wszystkim sprawami związanymi z prawem żywnościowym. Dbamy również bardzo o jakość i bezpieczeństwo produktów, prowadzimy działania na rzecz edukacji konsumentów zarówno w zakresie znakowania żywności, jak i zasad zbilansowanej diety. Uważamy, że nie ma złych produktów żywieniowych, są tylko złe nawyki. ...

JAG

Pozostało jeszcze 85% treści do przeczytania.

Posiadasz 0 żetonów
Potrzebujesz 1 żeton, aby odblokować ten artykuł