Sprzedawca nie odpowiedział na reklamację, choć minęło 14 dni od jej złożenia, albo ją odrzucił, twierdząc, że towar zepsuł się z winy klienta? Chcemy zrezygnować z umowy, która została niedawno zawarta? Pomocą w (nie)równej walce ze sprzedawcami służą rzecznicy praw konsumentów.
Ich biura znajdziemy w każdym mieście i starostwie powiatowym. Bezpłatnie udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Występują z powództwem w imieniu konsumenta lub wstępują - za zgodą zgłaszającej się osoby - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.
Ich biura znajdziemy w każdym mieście i starostwie powiatowym. Bezpłatnie udzielają porad prawnych, pomagają w napisaniu pisma reklamacyjnego lub procesowego. Występują z powództwem w imieniu konsumenta lub wstępują - za zgodą zgłaszającej się osoby - do toczącego się postępowania w sprawach o ochronę interesów konsumentów.