Rozmowy
Źródło: KO
Źródło: KO

Upiec dobrą pieczeń

Narzędzia kreowania wizerunku - jeśli oczywiście niosą za sobą jakąś wartościową treść w postaci programu wyborczego - są ważnymi elementami polityki - mówi dr Monika Przybysz, specjalista public relations z Instytutu Edukacji Medialnej i Dziennikarstwa UKSW.

 

 

 

Z dr  rozmawia Kinga Ochnio.

Nasi politycy mają coraz większą świadomość dotyczącą kreowania wizerunku. Ile jest w tym gry pozorów, gestów, a ile rzeczywistej komunikacji?

Narzędzia kreowania wizerunku – jeśli oczywiście niosą za sobą jakąś wartościową treść w postaci programu wyborczego – są ważnymi elementami polityki. Jak będą używane -wszystko zależy od kandydata. Są tacy, którzy szkolą się medialnie, aby po prostu wyglądać trochę lepiej niż w rzeczywistości i przechytrzyć wyborców wiedzą z zakresu psychologii społecznej i perswazji. Ale są też kandydaci wartościowi, którzy dokładają wielu starań, aby poprzez media dotrzeć do odbiorców z ważnym programem wyborczym i poinformować o działaniach, które chcą podjąć dla dobra społeczności.

Narzędzia kreowania wizerunku medialnego są jednak zawsze otwartą bramą do zwycięstwa w wyborach. To taki przepis na sukces, podpowiedź, co można zrobić, aby upiec dobrą pieczeń. Medialna „gra pozorów” czasem bywa najważniejszym kluczem do wygranej. ...

Kinga Ochnio

Pozostało jeszcze 85% treści do przeczytania.

Posiadasz 0 żetonów
Potrzebujesz 1 żeton, aby odblokować ten artykuł