Kolejna linia
Ośmiokilometrowy odcinek trasy – biegnący ul. Łapiguz, Warszawską, Rogalińskiego, Partyzantów, Wyszyńskiego, Międzyrzecką, 11 Listopada, al. Kościuszki, Konarskiego i Farfak, aż do skrzyżowania z Rurową – podobnie jak dotychczas, będą obsługiwały pojazdy łukowskiego PKS. Koszt uruchomienia linii oszacowano na 480 tys. zł w skali roku. Pierwszy autobus bezpłatnej komunikacji miejskiej wyjechał na ulice miasta 19 czerwca. W ramach pilotażowej linii Ł1 mieszkańcy mogli z ul. Wereszczakówny przejechać nad zalew Zimna Woda. 1 września ruszyła linia Ł2, którą wciąż można dotrzeć z ul. Wereszczakówny na dworzec PKP. W 2022 r. mieszkańcy będą korzystać z dwóch całorocznych linii: Ł2 i Ł3 oraz wakacyjnej Ł1. Całe przedsięwzięcie ma kosztować budżet miasta ponad 770 tys. zł. W planach na przyszły rok jest też zakup oraz instalacja nowych wiat przystankowych.
MLS