
cargotor.com
Małaszewicze nadal czekają
Choć projekt modernizacji portu przeładunkowego w Małaszewiczach jest gotowy, inwestycja o wartości ponad 3 mld zł nie może ruszyć. Wszystko przez przeciągające się formalności związane z przejęciem spółki Cargotor przez PKP Polskie Linie Kolejowe.
Posłowie PiS z Lubelszczyzny zarzucają resortowi infrastruktury brak determinacji.
Rozbudowa terminalu kolejowego w Małaszewiczach to jedna z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w Polsce, zwłaszcza w kontekście Nowego Jedwabnego Szlaku. Przedsięwzięcie o wartości 3,4 mld zł ma podwoić przepustowość portu - z 16 do 35 par pociągów dziennie - i umożliwić obsługę składów o długości ponad 1 tys. m.
Posłowie PiS z Lubelszczyzny zarzucają resortowi infrastruktury brak determinacji.
Rozbudowa terminalu kolejowego w Małaszewiczach to jedna z najważniejszych inwestycji infrastrukturalnych w Polsce, zwłaszcza w kontekście Nowego Jedwabnego Szlaku. Przedsięwzięcie o wartości 3,4 mld zł ma podwoić przepustowość portu - z 16 do 35 par pociągów dziennie - i umożliwić obsługę składów o długości ponad 1 tys. m.
Projekt tkwi w miejscu.
„Kwestia ta ma strategiczne znaczenie dla pozycji Polski w międzynarodowym handlu” – podkreślają w interpelacji posłowie PiS Dariusz Stefaniuk i Michał Moskal. ...
DY