Mieszkańcy zachodniej części miasta protestują przeciwko
planowanemu przebiegowi obwodnicy. - Ostateczną decyzję odnośnie
trasy podejmie Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad, ale
ta jeszcze nie zapadła - informują władze miasta. Jednocześnie
zachęcają do wysyłania uwag i opinii do GDDKiA.
Trasa nowej drogi łączącej DK 2 z DK 63 znalazła się w nowym studium zagospodarowania przestrzennego miasta. Jej przebieg zaproponowano równolegle do ul. Daszyńskiego, w części ma pokrywać się z ul. Warszawską, po czym na rondzie w Iganiach łączyć się z krajową „dwójką”. Mieszkańcy zachodniej części miasta sprzeciwiają się planom lokalizacji drogi tranzytowej w pobliżu ich posesji i mieszkań. Na jednym z portali społecznościowych utworzyli grupę o nazwie „Protest zbiorowy - obwodnica łącząca drogi krajowe 2 oraz 63”. Zwracają uwagę, że aktualne plany zakładają przebieg drogi w absurdalnie bliskich odległościach od nieruchomości: 50-80 m od bloków i granicy działek zabudowy szeregowej na ul. Daszyńskiego, a także w pobliżu budynków mieszkalnych przy ulicach: Piaski Zamiejskie, Strumykowa i Mineralna.
Trasa nowej drogi łączącej DK 2 z DK 63 znalazła się w nowym studium zagospodarowania przestrzennego miasta. Jej przebieg zaproponowano równolegle do ul. Daszyńskiego, w części ma pokrywać się z ul. Warszawską, po czym na rondzie w Iganiach łączyć się z krajową „dwójką”. Mieszkańcy zachodniej części miasta sprzeciwiają się planom lokalizacji drogi tranzytowej w pobliżu ich posesji i mieszkań. Na jednym z portali społecznościowych utworzyli grupę o nazwie „Protest zbiorowy - obwodnica łącząca drogi krajowe 2 oraz 63”. Zwracają uwagę, że aktualne plany zakładają przebieg drogi w absurdalnie bliskich odległościach od nieruchomości: 50-80 m od bloków i granicy działek zabudowy szeregowej na ul. Daszyńskiego, a także w pobliżu budynków mieszkalnych przy ulicach: Piaski Zamiejskie, Strumykowa i Mineralna.